Logo Clique

Clique

De kleding van Clique is ontwikkeld vanuit één hoofddoel: het moet een goede drager zijn voor uw merk en uw boodschap. Dit is goed terug te zien door de mooie materialen waarvan de kledingstukken gemaakt zijn en de verschillende opties om deze te veredelen. Opvallend bij Clique is het brede kleurenpallet en de ruime maatboog in kleding voor zowel dames, heren en kinderen. Daarbij weet het merk een perfecte balans te vinden tussen comfortabele kleding en frisse nieuwe items die inspelen op de huidige trends. Het brede assortiment van Clique biedt eindeloze mogelijkheden om de bedrijfsidentiteit te versterken.

Logo Clique

Basic, Classic, Premium

De collecties van Clique zijn verdeeld in drie categorieën: Basic, Classic en Premium. In welke categorie een kledingstuk valt zegt iets over de prijs, uitstraling, materiaal en de kwaliteit. Welke categorie het best passend is, hangt volledig af van het einddoel en de wensen.

Basic

De Basic collectie representeert de kern waar Clique voor staat: goede kwaliteit en een breed assortiment aan kleuren tegen hele mooie prijzen in het laag- en middensegment. De meeste items uit Clique Basic zijn verkrijgbaar voor zowel dames, heren en kinderen. De kledingstukken bevatten meer dan genoeg ruimte om het bedrijfslogo duidelijk te plaatsen.

Classic

Clique Classic is de beste keuze voor wie meer verwacht van kleding. De Classic items hebben een topkwaliteit, mooie pasvorm, breed kleurenpalet, ruime maatboog en goede voorraad voor een snelle levering. Ook in de Classic lijn zijn veel artikelen leverbaar voor dames, heren en kinderen. In verhouding tot Basic en Premium zit Classic in het middensegment.

Premium

Met Clique Premium haalt u het beste uit de kleding voor een sterke bedrijfsidentiteit. Deze collectie bestaat uit een hogere kwaliteit in combinatie met een mix aan (voorbehandelde) materialen en mooie decoratieve details. Clique Premium is de slimme keuze met de hoogste standaard.


Geschiedenis Clique

In 1994 lanceerde Mr. Bianchi sr. (vanuit huis een ambachtelijke kleermaker) samen met zijn Zweedse vriend Torsten Jansson in Italie de eerste catalogus voor promotionele kleding: Clique. Adverteren en promoten in de promotionele branche werd toen nog nauwelijks gedaan. Clique wist zich in slechts enkele seizoenen te ontwikkelen tot de nummer 1 leverancier van promowear in Italië. Hierbij vormden eenvoud, comfort en kwaliteit de basis.